Основні
напрямки роботи:
створення теоретичного банку даних з відповідної проблеми;
·
розробка нових моделей організації освітнього процесу, проектів, рекомендацій;
·
проведення педагогічних досліджень і формування аналітичних висновків про інноваційні
напрямки розвитку освіти;
·
узагальнення досвіду роботи членів творчої групи та захист напрацювань;
·
поглиблене вивчення методів та прийомів розвитку інтелектуально-пізнавальних та
творчих здібностей учнів;
·
апробація напрацьованих рекомендацій.
І засідання
Тема: Сучасний урок: пошуки, проблеми, знахідки.
1.
Педагогічний діалог:
·
Шляхи вдосконалення структури сучасного уроку. Як підвищити якість
і ефективність уроку.
·
Як зробити урок джерелом радісної і натхненної праці учнів?
2.
Обговорення та затвердження плану роботи.
Робота
між засіданнями
1.
Опрацювання літератури з проблеми.
2.
Складання індивідуальних програм професійного саморозвитку.
3.
Консультація „З питань користування комп’ютером”.
ІІ засідання.
Тема: Інтерактивні методи навчання в практиці викладання
предметів з базових дисциплін.
1.
Методичний діалог „Інтерактивні вправи на уроках”.
2.
Поповнення теоретичної бази даних. Огляд науково-методичної
літератури.
3.
Практичне заняття. Моделювання інтерактивних методів навчання.
Робота
між засіданнями
1.
Апробація інтерактивних методів.
2.
Підготуватися до круглого столу „Проблемно-пошуковий метод як засіб
розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів”.
3.
У творчій лабораторії вчителів вищої кваліфікаційної категорії
ІІІ засідання.
Тема: Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих
здібностей школярів.
1.
Диспут „Як розвивати в учнів пізнавальний інтерес?”.
2.
Круглий стіл „Проблемно-пошуковий метод як засіб розвитку
інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів”.
3.
Практичне заняття з використанням диференційованого дидактичного
матеріалу для розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів
на уроках в умовах переходу на новий зміст і структуру навчання.
Робота
між засіданнями.
1.
Впровадження в практичну діяльність проблемно-пошукового методу
навчання.
2.
Взаємовідвідування уроків та позакласних заходів з метою
професійного удосконалення, вироблення оптимальних форм і методів роботи.
3.
Конкурс методичних розробок уроків „Мій кращий урок”.
Семінар-практикум
„Навчально-методичне забезпечення уроків з використанням комп’ютерних
технологій”.
1.
Теоретична частина.
Підготовка вчителя до використання комп’ютера в
навчальному процесі.
2.
Практичне заняття.
Перегляд та порівняльний аналіз уроків з
використанням комп’ютерних технологій.
Робота
між засіданнями.
1. Змоделювати
урок з використанням комп’ютерних технологій.
2. Виставка в шкільній
бібліотеці „Інноваційні технології як засіб вдосконалення навчально-виховного
процесу”.