Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 18 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Вчитель Олефіренко Л І Тема Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота Мета навчальна: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логарифмічні рівняння; розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, вміння чітко та математично грамотно висловлювати власну думку і коментувати виконання завдань та здатність діяти за заданим алгоритмом; розвивати інтерес до знань, розширювати кругозір; ХІД УРОКУ 1. Цей урок ми проведемо у формі гри, яка називається “математичні перегони”. Епіграфом нашого уроку я обрала слова Рене Декарта: “Не достатньо мати лише добрий розум, головне-це раціонально застосовувати його” Ну а девіз нашого уроку, підскаже слово – “урок”. Давайте розкладемо по літерам слово урок:
у – успіх, удача р - радість о - обдаровінсть к - кмітливість Сподіваюсь, що сьогодні на уроці нас чекає успіх і радість, і ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість. “Математичні перегони” ми проведемо по країні логарифмічних рівнянь. Учні, які сидять за однією партою будуть складати екіпаж: штурман і пілот. Кожен екіпаж має свій “Путьовий лист”. Екіпажам потрібно здійснити пробіг по Країні ЛОГАРИФМИ з множиною перешкод. Переможе екіпаж, який набере більшість очок. За кожне завдання 1 бал. |
Урок проведений в 3 класівчитель Олефіренко Л І Тема: Створення простих презентацій. Етапи створення презентаційМета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися - організація свого робочого місця; бережливе ставлення до часу; загальнокультурної - дотримуватися норм усного і писемного мовлення, давати повну і чітку відповідь; соціальної - прояв ініціативи з урахуванням інтересів групи в якій працюєш; громадянської - бережливе ставлення до навколишнього середовища, здатність бачити і розуміти навколишній світ, орієнтуватися в ньому; здоров’я збережувальна компетенція - взаємозв’язок організму людини з природнім оточенням; предметних компетентностей: навчальна мета: ознайомити з етапами створення презентації; формувати вміння створювати презентацію залежно від її призначення (самостійний перегляд чи ілюстрація виступу) розвивальна мета: розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати. виховна мета: виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості. Тип уроку: Комбінований урок. Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ. Пролунав уже дзвінок , Починається урок, Працюватимем старанно, Щоб почули у кінці, Що у нашім третім класі Діти просто молодці!
файли вчителів математики, фізики |
Переглядів: 718 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 27.02.2015
| Коментарі (0)
|
Тема уроку: Робота з функціями. Логічні функції в середовищі табличного процесора
Мета уроку: u Навчальна Ознайомити учнів з функціями та їх роботою в середовищі ТП та основними поняттями . Сформувати навички роботи в даному середовищі u Розвивальна Розвиток аналітичного мислення Розвиток навичок використання середовища табличного процесора Обладнання: картки, ПК, проектор, презентація до уроку
файли вчителя інформатики |
Переглядів: 1552 |
Завантажень: 371 |
|
Дата: 01.02.2011
| Коментарі (0)
|
План-конспект відкритого уроку. На тему « Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками».
Хімія 9 клас
Вчитель Богуславська Я.О.
КЛАСИФІКАЦІЯ ХІМІЧНИХ РЕАКЦІЙ ЗА РІЗНИМИ ОЗНАКАМИ.
Цілі уроку: узагальнити й систематизувати знания учнів про хімічні реакції; розвивати вміння I навички визначення типів хімічних реакцій за рівняннями хімічних реакцій; формувати знаня учнів про хімічні рівняння на прикладі класифікації рівнянь реакцій за тепловим ефектом, наявністю каталізатора, зміною ступенів окиснення атомів у процесі хімічної реакції; розвивати навички складання рівнянь хімічних реакцій; розвивати вмтня порівнювати та робити висновки.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
|
Вчитель Волошина М.Ф.
Тема Вода - найпоширеніша речовина на Землі Здатність води розчиняти інші речовини.
Мета Сформулювати в учнів поняття про воду як найважливішу речовину на Землі, з'ясувати її властивості та здатність розчиняти інші речовини, дати можливість учням творчо мислити, добувати знання, швидко знаходити правильну відповідь, навчати уважно слухати, бачити і встановлювати залежність між компонентами природи, робити висновки, розвивати світоглядні уявлення школярів
Епіграф
„Не зазнавши страждань від спраги, годі збагнути, як багато важить для людей вода.” (Байрон)
файли вчителів історії, права, географії |
Переглядів: 1780 |
Завантажень: 764 |
|
Дата: 01.02.2011
| Коментарі (0)
|
Проект Біль минулого
Вчитель Чобану А.В. Проект містить спогади очевидців, презентаційний матеріал, міні-сайт, факти викладені у буклеті.
Великий голод – вічний гріх лихої прихоті й сваволі… Той рік на їхню долю ліг, Мов згусток кровянистий болю. В історії ж пером швидким Писались гімни і хорали, А ці пекучі сторінки Підкупном так повикидали. В руках, що виростили хліб, Не залишили ні зернини… Ні, рід наш в горі не осліп, Ти все згадаєш Україно
файли вчителів історії, права, географії |
Переглядів: 824 |
Завантажень: 315 |
|
Дата: 31.01.2011
| Коментарі (0)
|
ТВОРЧІ РОБОТИ НА ТЕМУ «ХЛІБ ОЧИМА ДІТЕЙ»,
ЧЛЕНІВ ГУРТКА «КУЛЬТУ РА МОВЛЕННЯ І СТИЛІСТИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І—111 СТУПЕНІВ №2 КЕРІВНИК ГУРТКА Л. А. ФЕДЬОХА
ПЕКЕЛЬНИЙ РІК
Пекельна цифра – тридцять третій.
Холодний поцілунок смерті…
Невже це той квітучий край,
Благословенний щедрий рай?!
Ще вчора – житниця союзна.
Сьогодні з голоду опухлі,
З звіриним блиском у очах
Вкраїни діти на полях
Збирають мерзлі колоски.
А їх за це – на Соловки!
Ти їсти хочеш – значить ворог!
Біду накликав чорний ворон,
І вже мутна весняна повінь
Явила світу трупний сморід.
Рік тридцять третій…
Голод! Голод!
Соколовський Олександр,
член гуртка, учень 9 класу
Вчителі української та російської мови |
Переглядів: 1554 |
Завантажень: 353 |
|
Дата: 27.01.2011
| Коментарі (0)
|
Тиск. Сила тиску. Одиниці Тиску. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
8 клас
Вчитель: Третяк Р.С.
Тема: Тиск. Сила тиску. Одиниці тиску. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
Мета: Сформувати у учнів уявлення про тиск; навчити розрізняти поняття «тиск» і «сила тиску»; показати практичне значення знань тиску; продемонструвати сутність закону Паскаля на прикладі рідин; ознайомити учнів із практичним застосуванням знань про тиск у рідинах.
Обладнання: олівець, посудина з піском, гиря з різними основами, посудина з водою, куля з отворами, циліндр з гумовим дном, пляшка з отворами на різній висоті, таблиця, катки з проблемними завданнями, тест-контроль, підручник.
файли вчителів математики, фізики |
Переглядів: 2273 |
Завантажень: 817 |
|
Дата: 24.01.2011
| Коментарі (0)
|
Енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
8 клас
Вчитель: Третяк Р.С.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Мета уроку: ввести фундаментальну характеристику руху й взаємодії тіл – енергію; навчити описувати фізичні явища; формувати вміння учнів спостерігати, аналізувати, описувати фізичні явища та розв’язувати задачі.
Обладнання: похилий жолоб; кулі різної маси; дерев’яний брусок; похила площина з прикріпленим на ній нерухомим блоком; набір тягарців; гиря; візок; штатив із закріпленим на ньому нерухомим блоком; ящик з піском; кілок; картки; тест- контроль, підручник «Фізика 8» Є. В. Коршак, комп’ютер, екран, диск «Біб-ліотека електронних наочностей».
файли вчителів математики, фізики |
Переглядів: 2329 |
Завантажень: 2854 |
|
Дата: 24.01.2011
| Коментарі (0)
|
Виховна година: «Дружба і товаришування»
Вчитель початкових класів
Каракай Н.О.
Тема: Дружба і товаришування.
Мета: Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, показати необхідність дружити, виховувати бажання бути другом; навчити дітей правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися і товаришувати.
Обладнання: ілюстрації, записи на дошці.
Хід виховного заходу.
І. Організаційна частина.
ІІ. Вступна частина. - На цій виховній годині ми з вами поговоримо про дружбу та друзів.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
файли вчителів початкової ланки |
Переглядів: 9951 |
Завантажень: 6332 |
|
Дата: 24.01.2011
| Коментарі (0)
|