Головна » Файли » файли вчителів математики та фізики

У розділі матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5
Сторінки:

Вчитель Олефіренко Л І

Тема Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота

Мета   

навчальна: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логарифмічні рівняння; розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, вміння чітко та математично грамотно висловлювати власну думку і коментувати виконання завдань та здатність діяти за заданим алгоритмом; розвивати інтерес до знань, розширювати кругозір; 
виховна: виховувати працьовитість, ініціативність, охайність ведення записів та культуру математичного мовлення, уміння об’єктивно оцінювати результати власної праці. 
Тип уроку: вдосконалення і застосування знань, вмінь та навичок учнів 
Обладнання:  мультимедійний проектор, презентація вчителя, підручник, дидактичні матеріали. 
 

ХІД УРОКУ 
I.  Мотивація навчальної діяльності.

1. Цей урок ми проведемо у формі гри, яка називається “математичні   перегони”.

Епіграфом нашого уроку я обрала слова Рене Декарта: “Не достатньо мати лише добрий  розум, головне-це раціонально застосовувати його”

    Ну а девіз нашого уроку, підскаже слово – “урок”.

    Давайте розкладемо по літерам слово урок:

 

                                   у – успіх, удача

                                   р -  радість

                                   о -  обдаровінсть

                                   к -  кмітливість

 Сподіваюсь, що сьогодні на уроці нас чекає успіх і радість, і ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість.

“Математичні перегони” ми проведемо по країні  логарифмічних рівнянь. Учні, які сидять за однією партою будуть складати екіпаж: штурман і пілот. Кожен екіпаж має свій “Путьовий лист”.

Екіпажам потрібно здійснити пробіг по Країні ЛОГАРИФМИ  з множиною перешкод. Переможе екіпаж, який набере більшість очок. За кожне завдання 1 бал.

файли вчителів математики, фізики | Переглядів: 474 | Завантажень: 0 | Додав: Ludochka | Дата: 27.02.2015 | Коментарі (0)

Урок проведений в 3 класі

вчитель Олефіренко Л І

Тема:  Створення простих презентацій. Етапи створення презентацій

Мета: формування ключових компетентностей:    

вміння вчитися - організація свого робочого місця; бережливе ставлення до часу;

загальнокультурної - дотримуватися норм усного і писемного мовлення, давати повну і чітку відповідь;

соціальної - прояв ініціативи з урахуванням інтересів групи в якій працюєш;

громадянської - бережливе ставлення до навколишнього середовища, здатність бачити і розуміти навколишній світ, орієнтуватися в ньому;

здоров’я збережувальна компетенція - взаємозв’язок організму людини з природнім оточенням;

предметних компетентностей: навчальна мета: ознайомити з етапами створення презентації; формувати вміння створювати презентацію залежно від її призначення (самостійний перегляд чи ілюстрація виступу)

розвивальна мета: розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.

виховна мета: виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

Тип уроку: Комбінований урок.

Хід уроку

І.  ОРГАНІЗАЦІЯ  КЛАСУ  ДО УРОКУ.

Пролунав уже дзвінок ,

Починається урок,

Працюватимем старанно,

Щоб почули у кінці,

Що у нашім третім класі

Діти просто молодці!

 

файли вчителів математики, фізики | Переглядів: 337 | Завантажень: 0 | Додав: Ludochka | Дата: 27.02.2015 | Коментарі (0)

Тиск. Сила тиску. Одиниці Тиску. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
8 клас
 
Вчитель: Третяк Р.С.
 
Тема: Тиск. Сила тиску. Одиниці тиску. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
 
Мета: Сформувати у учнів уявлення про тиск; навчити розрізняти поняття «тиск» і «сила тиску»; показати практичне значення знань тиску; продемонструвати сутність закону Паскаля на прикладі рідин; ознайомити учнів із практичним застосуванням знань про тиск у рідинах.
 
Обладнання: олівець, посудина з піском, гиря з різними основами, посудина з водою, куля з отворами, циліндр з гумовим дном, пляшка з отворами на різній висоті, таблиця, катки з проблемними завданнями, тест-контроль, підручник.
файли вчителів математики, фізики | Переглядів: 1938 | Завантажень: 680 | Додав: Ludochka | Дата: 24.01.2011 | Коментарі (0)

Енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
 
8 клас
Вчитель: Третяк Р.С.
 
Тип уроку: засвоєння нових знань.
 
Мета уроку: ввести фундаментальну характеристику руху й взаємодії тіл – енергію; навчити описувати фізичні явища; формувати вміння учнів спостерігати, аналізувати, описувати фізичні явища та розв’язувати задачі.
 
Обладнання: похилий жолоб; кулі різної маси; дерев’яний брусок; похила площина з прикріпленим на ній нерухомим блоком; набір тягарців; гиря; візок; штатив із закріпленим на ньому нерухомим блоком; ящик з піском; кілок; картки; тест- контроль, підручник «Фізика 8» Є. В. Коршак, комп’ютер, екран, диск «Біб-ліотека електронних наочностей».
файли вчителів математики, фізики | Переглядів: 1938 | Завантажень: 2700 | Додав: Ludochka | Дата: 24.01.2011 | Коментарі (0)

Клас: 10клас ( Навчальна програма для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів академічний рівень )
Тема уроку: Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій.
 
 
 
файли вчителів математики, фізики | Переглядів: 1475 | Завантажень: 372 | Додав: Ludochka | Дата: 14.12.2010 | Коментарі (0)