Головна » Файли » файли вчителів математики та фізики » файли вчителів математики, фізики

Тема Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота
27.02.2015, 21:25

Тема Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота

Мета   

навчальна: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логарифмічні рівняння; розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, вміння чітко та математично грамотно висловлювати власну думку і коментувати виконання завдань та здатність діяти за заданим алгоритмом; розвивати інтерес до знань, розширювати кругозір; 
виховна: виховувати працьовитість, ініціативність, охайність ведення записів та культуру математичного мовлення, уміння об’єктивно оцінювати результати власної праці. 
Тип уроку: вдосконалення і застосування знань, вмінь та навичок учнів 
Обладнання:  мультимедійний проектор, презентація вчителя, підручник, дидактичні матеріали. 
 

ХІД УРОКУ 
I.  Мотивація навчальної діяльності.

1. Цей урок ми проведемо у формі гри, яка називається “математичні   перегони”.

Епіграфом нашого уроку я обрала слова Рене Декарта: “Не достатньо мати лише добрий  розум, головне-це раціонально застосовувати його”

    Ну а девіз нашого уроку, підскаже слово – “урок”.

    Давайте розкладемо по літерам слово урок:

 

                                   у – успіх, удача

                                   р -  радість

                                   о -  обдаровінсть

                                   к -  кмітливість

 

 Сподіваюсь, що сьогодні на уроці нас чекає успіх і радість, і ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість.

“Математичні перегони” ми проведемо по країні  логарифмічних рівнянь. Учні, які сидять за однією партою будуть складати екіпаж: штурман і пілот. Кожен екіпаж має свій “Путьовий лист”.

Екіпажам потрібно здійснити пробіг по Країні ЛОГАРИФМИ  з множиною перешкод. Переможе екіпаж, який набере більшість очок. За кожне завдання 1 бал.

 

 

ІI  Перевірка домашнього завдання.

I етап «Перевірка готовності екіпажів»  перевірка №№ ___

Прошу вас перевірити правильність виконання домашнього завдання самостійно (вмикаю мультимедіа, де розв’язки записані так, як повинні виглядати в зошитах учнів). Чи складна робота? Які моменти незрозумілі? Де припустились помилки? Якщо всі завдання виконані правильно, в “Путьовий лист” ставите 3 бали.

 

ІII. Актуалізаціящ

Як я уже сказала ми сьогодні з Вами здійснюємо математичний пробіг під ГАСЛОМ

Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота (запис теми уроку в зошит)

Тест «Перевірка готовності – заправка знаннями »

. За правильну відповідь 0,5 бала.

  • Логарифмом числа називається …
  • Записати властивості  логарифмів.
  • Дати означення логарифмічного рівняння.
  • Заповніть схему (основні методи розв’язування логарифмічних рівнянь)
 
   

 

 

IV   Удосконалення вмінь і навичок 

II етап: «Складемо карту математичних перегонів» (при правильній відповіді частина сторінки перевертається).

1 спосіб За означенням логарифма 

______________________________________________________________________

2 спосіб Використовуючи властивості логарифма

_______________________________________________________________________

3 спосіб Введення нової змінної 

______________________________________________________________________

4 спосіб Метод зведення до однієї основи

______________________________________________________________________

5 спосіб  Метод логарифмування

_______________________________________________________________________

6 спосіб   Метод потенціювання    

________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

V    Застосування знань, умінь і навичок.

 

III етап: «Перегони по пересічній місцевості логарифміних рівнянь». Самостійна робота (хвилинка абітурієнта)

Завдання і розв’язки в додатку 1 та додатку 2

 

IVетап: «Привал»

Робота з підучником

№№ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

 

V етап: «Фініш»

         Щоб успішно перетнути лінію фінішу, кожному екіпажу потрібно встановити відповідність між заданими рівняннями та їх коренями.

Рівняння

Корені

1)                log2(x2-1)=3

А) x=1/49

2)                log4(x+1)=2

Б) x±3

3)                log7x= -2

В) x=2

4)                log2(x-1)=0

Г) x=15

Відповідь: 1___, 2_____, 3_____, 4_________

 

 

VI   Підсумок уроку.

         Оцінювання. Всі екіпажі, які брали участь у сьогоднішніх перегонах по Країні ЛОГАРИФМИ   вдало пройшли дистанцію. Здайте будь-ласка Ваші “Путьові листи”, я перевірю ваші самостійні роботи, підіб’ю бали  і поставлю оцінки.

 

Ось і закінчується  наш урок, Ви до знань зробили ще один крок.

Рефлексія «ліва - права»

Учитель. Розтуліть, будь ласка, свою ліву долоню і покладіть на неї той досвід, з яким ви прийшли сьогодні. Відчуйте вагомість вашого досвіду, його цінність та значимість для вас. А тепер розтуліть, будь ласка, свою праву долоню і покладіть на неї ту інформацію і той досвід, який ви здобули сьогодні. Відчуйте, чим є для вас цей досвід, його цінність для вас. І коли я скажу: «Готово! Давай!» - з’єднаєте дві долоні разом – об’єднаєте два досвіди, минулий і сьогоднішній. І з цим багажем знань  заповніть Ваш журнал спостережень

  VI етап: «Майстер клас»

Підведення підсумків уроку:

Вправа: «Мій журнал спостережень»

  1. Сьогодні на уроці ми….
  2. Мені сподобалось….
  3. Я навчився (лася)…..

 

VІI   Домашнє завдання.

Повторити Способи розвязування логарифмічних рівнянь,

виконати №№ _____________

 

 

Категорія: файли вчителів математики, фізики | Додав: Ludochka
Переглядів: 474 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]