Головна » Файли » файли вчителів початкової ланки » файли вчителів початкової ланки

Урок образотворчого мистецтва в 1 класі
20.01.2011, 10:53
Вчитель: Дюдюнова Т.А.
Тема уроку: Квочка та курчата. Композиційне заповнення площини аркуша видовженого формату.
 
Мета уроку: Ознайомити учнів (на елементарному рівні) з будовою тіла птахів; учити порівнювати форму та розміри предметів; сформувати уявлення про композиційне заповнення паперового аркуша видовженого формату; сприяти розширенню світогляду учнів; виховувати любов та дбайливе ставлення до живих істот.
 
Обладнання: ілюстрація квочки з курчатами, виконаний малюнок
 
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань учнів
1. Відгадування загадки: Йде поважно мама-квочка, А услід – м’які клубочки Покотилися мерщій, Щось пищать наперебій. (Курчата)
2. Бесіда: - З чим порівнюються у загадці курчатка? - З чим би ви їх порівняли? - Чи знаєте ви, де беруться курчатка?
3. Порівняльний аналіз за ілюстраціями. - Чи схожі діти-курчата на своїх батьків? Чим? - А чим відрізняються? - Чи схожі курчата між собою?
4. Слухання оповідання В.О.Сухомлинського
«Не варіть курчат» - послухайте початок оповідання Василя Олександровича Сухомлинського «Не варіть курчат» та спробуйте передбачити, що буде далі.
НЕ ВАРІТЬ КУРЧАТ
Малий Тарасик підстеріг, коли квочка встала з гнізда. Він мерщій заглянув у гніздо і побачив велике диво: з яєчка виглядало курча. Квочка напилась води і знов умостилась на яєчках, а Тарасик сидів, мов зачарований. Він не міг діждатися, коли квочка знов устане. Йому кортіло дізнатися, що там робиться. Невже з кожного яєчка вилізе курчатко? Так воно й сталося. Наступного ранку квочка сиділа вже не в решеті, а на підлозі. Під нею пищало двадцятеро курчаток. Зачудований Тарасик тільки хотів спитати у матері про диво дивне, аж бачить… 5. Передбачення учнів.
ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку. - Чи правильно ви здогадалися , ми дізнаємося кінці уроку. А зараз ми спробуємо намалювати квочку з курчатами. На уроці ми повинні навчитися правильно заповнювати своїм малюнком площину аркуша .
ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.
1. Розгляд ілюстрації підручника (с.56) та читання вірша М.Пригари.
2. Аналіз будови тіла квочки та курчат, зовнішнього вигляду.
3. Показ послідовності виконання малюнка. Споглядання готового малюнка.
4. Конкретизація завдань практичної роботи: - Намалюймо цю симпатичну сім’ю на сірому папері. Візьмемо видовжений аркуш – для цього звичайний аркуш загнемо знизу. Тоді на ньому поміститься вся пташина сім’я. Квочку намалюйте великою, майже на всю висоту аркуша. Подумайте, що ще можна намалювати на вільних місцях малюнка. Може, квіти, травичку? Де гуляла ця сім’я?
ІV. Самостійна практична робота учнів.
V. Підсумок уроку.
1. Організація виставки дитячих робіт та аналіз малюнків.
2. Слухання закінчення оповідання. - Ось тепер ми і дізнаємось, чи правильні були ваші передбачення. А ще подумайте, чому оповідання назвали «Не варіть курчат»?.
Зачудований Тарасик тільки хотів спитати у матері про диво дивне, аж бачить: мати у руці тримає троє яєчок. Одне з них вона вже опустила в окріп, а друге ось-ось має опустити. - Мамо, що ви робите! – скрикнув Тарасик. Здивована мати обернулась. - А що ж я роблю? - Не варіть курча! – крізь сльози просить хлопчик. – Там же курчатка… Мати усміхнулась. - У цих яєчках немає курчаток, - каже вона. - А де ж вони беруться? – питає Тарасик, витираючи сльози. 3. Бесіда за змістом оповідання: - Чому ж оповідання має назву «Не варіть курчат»? - Де ж насправді беруться курчатка? - Чи сподобався вам Тарасик? Чим? - Чи завжди ви дбайливо ставитесь до тварин, птахів, комах? - Як можна показати їм нашу любов?
Категорія: файли вчителів початкової ланки | Додав: Ludochka
Переглядів: 4080 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]