Головна » Файли » вчителі філологи » Вчителі української та російської мови

У категорії матеріалів: 3
Показано матеріалів: 1-3
Сторінки:

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
ТВОРЧІ РОБОТИ НА ТЕМУ «ХЛІБ ОЧИМА ДІТЕЙ»,
ЧЛЕНІВ ГУРТКА «КУЛЬТУ РА МОВЛЕННЯ І СТИЛІСТИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І—111 СТУПЕНІВ №2 КЕРІВНИК ГУРТКА Л. А. ФЕДЬОХА
 
ПЕКЕЛЬНИЙ РІК
Пекельна цифра – тридцять третій.
Холодний поцілунок смерті…
Невже це той квітучий край,
Благословенний щедрий рай?!
Ще вчора – житниця союзна.
Сьогодні з голоду опухлі,
З звіриним блиском у очах
Вкраїни діти на полях
Збирають мерзлі колоски.
А їх за це – на Соловки!
Ти їсти хочеш – значить ворог!
Біду накликав чорний ворон,
І вже мутна весняна повінь
Явила світу трупний сморід.
Рік тридцять третій…
Голод! Голод!
Соколовський Олександр,
 член гуртка, учень 9 класу
Вчителі української та російської мови | Переглядів: 1163 | Завантажень: 203 | Додав: Ludochka | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (0)

Тема :Світ української поезії. Тарас Шевченко. Його життя як порив вітру.
Мета: поглибити знання школярів про життя і творчість Т.Шевченка,зокрема про його викуп з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання; проаналізувати програмову поезію письменника, розвивати вміння виразного читання, аналіз художнього тексту в контексті з біографією письменника, коментувати основні мотиви, ідеї його поезії; формувати кругозір, світогляд учнів;виховувати почуття пошани до життя і творчості Т. Шевченка
Тип уроку: урок засвоєння нових знань і формування вмінь Обладнання: портрет Т.Шевченка, міні- виставка книжок поета, дидактичний матеріал(тестові завдання, картки, слайди )
Вчителі української та російської мови | Переглядів: 419 | Завантажень: 157 | Додав: Ludochka | Дата: 19.11.2010 | Коментарі (0)

Тема: Джеймс Олдрідж "Останній дюйм” своєрідність вирішення проблеми батьків та дітей. Формування характеру Деві за надзвичайних обставин.
 
Вибір шляху, вибір дії, вибір світогляду
Джеймс Олдрідж
 
Мета: ознайомитися зі змістом оповідання; навчити визначати ключові епізоди, формувати основну думку твору;
навчати визначати проблему твору, розмірковувати над нею, висловлювати власні судження;
вдосконалювати навики текстологічного аналізу твору;
виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді, вміння відстоювати свою точку зору.
Вчителі української та російської мови | Переглядів: 1008 | Завантажень: 226 | Додав: Ludochka | Дата: 21.10.2010 | Коментарі (0)