Головна » Файли » файли вчителів математики та фізики » файли вчителів математики, фізики |
27.02.2015, 21:25 | ||||||||||||||
Тема Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота Мета навчальна: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логарифмічні рівняння; розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, вміння чітко та математично грамотно висловлювати власну думку і коментувати виконання завдань та здатність діяти за заданим алгоритмом; розвивати інтерес до знань, розширювати кругозір; ХІД УРОКУ 1. Цей урок ми проведемо у формі гри, яка називається “математичні перегони”. Епіграфом нашого уроку я обрала слова Рене Декарта: “Не достатньо мати лише добрий розум, головне-це раціонально застосовувати його” Ну а девіз нашого уроку, підскаже слово – “урок”. Давайте розкладемо по літерам слово урок:
у – успіх, удача р - радість о - обдаровінсть к - кмітливість
Сподіваюсь, що сьогодні на уроці нас чекає успіх і радість, і ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість. “Математичні перегони” ми проведемо по країні логарифмічних рівнянь. Учні, які сидять за однією партою будуть складати екіпаж: штурман і пілот. Кожен екіпаж має свій “Путьовий лист”. Екіпажам потрібно здійснити пробіг по Країні ЛОГАРИФМИ з множиною перешкод. Переможе екіпаж, який набере більшість очок. За кожне завдання 1 бал.
ІI Перевірка домашнього завдання. I етап «Перевірка готовності екіпажів» перевірка №№ ___ Прошу вас перевірити правильність виконання домашнього завдання самостійно (вмикаю мультимедіа, де розв’язки записані так, як повинні виглядати в зошитах учнів). Чи складна робота? Які моменти незрозумілі? Де припустились помилки? Якщо всі завдання виконані правильно, в “Путьовий лист” ставите 3 бали.
ІII. Актуалізаціящ Як я уже сказала ми сьогодні з Вами здійснюємо математичний пробіг під ГАСЛОМ Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота (запис теми уроку в зошит) Тест «Перевірка готовності – заправка знаннями ». За правильну відповідь 0,5 бала.
IV Удосконалення вмінь і навичок II етап: «Складемо карту математичних перегонів» (при правильній відповіді частина сторінки перевертається). 1 спосіб За означенням логарифма ______________________________________________________________________ 2 спосіб Використовуючи властивості логарифма _______________________________________________________________________ 3 спосіб Введення нової змінної ______________________________________________________________________ 4 спосіб Метод зведення до однієї основи ______________________________________________________________________ 5 спосіб Метод логарифмування _______________________________________________________________________ 6 спосіб Метод потенціювання ________________________________________________________________________
V Застосування знань, умінь і навичок.
III етап: «Перегони по пересічній місцевості логарифміних рівнянь». Самостійна робота (хвилинка абітурієнта) Завдання і розв’язки в додатку 1 та додатку 2
IVетап: «Привал» Робота з підучником №№ _______________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
V етап: «Фініш» Щоб успішно перетнути лінію фінішу, кожному екіпажу потрібно встановити відповідність між заданими рівняннями та їх коренями.
Відповідь: 1___, 2_____, 3_____, 4_________
VI Підсумок уроку. Оцінювання. Всі екіпажі, які брали участь у сьогоднішніх перегонах по Країні ЛОГАРИФМИ вдало пройшли дистанцію. Здайте будь-ласка Ваші “Путьові листи”, я перевірю ваші самостійні роботи, підіб’ю бали і поставлю оцінки.
Ось і закінчується наш урок, Ви до знань зробили ще один крок. Рефлексія «ліва - права» Учитель. Розтуліть, будь ласка, свою ліву долоню і покладіть на неї той досвід, з яким ви прийшли сьогодні. Відчуйте вагомість вашого досвіду, його цінність та значимість для вас. А тепер розтуліть, будь ласка, свою праву долоню і покладіть на неї ту інформацію і той досвід, який ви здобули сьогодні. Відчуйте, чим є для вас цей досвід, його цінність для вас. І коли я скажу: «Готово! Давай!» - з’єднаєте дві долоні разом – об’єднаєте два досвіди, минулий і сьогоднішній. І з цим багажем знань заповніть Ваш журнал спостережень VI етап: «Майстер клас» Підведення підсумків уроку: Вправа: «Мій журнал спостережень»
VІI Домашнє завдання. Повторити Способи розвязування логарифмічних рівнянь, виконати №№ _____________
| ||||||||||||||
Переглядів: 1071 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |